He posat el resum del meu treball ja que les explicacions les anava donant sobre la marxa, ja que era una prova oral per a demostrar les habilitats comunicatives respecte a aquesta llengua:
Aquesta pàgina pertany a la XARXA
AUDIOVISUAL LOCAL de Catalunya (XAL. CAT)
-
ON L’HE TROBAT?
L’he conegut a través de la web
365.cat, que és un portal del Departament
d´Educació per a pares i alumnes, amb notícies,
xats, novetats... relacionats amb l’àmbit
educatiu.
-
PER QUÈ M´HA AGRADAT?
Puc dir, que, sobre tot perquè és atractiva
pels xiquets de edats desde les 2-3 anys fins les 12 anys. Està organitzada per
temes que faran que els xiquets
senten curiositat per investigar i conèixer què hi ha darrere
dels dibuixos. On podran aprendre de manera fotogràfica, lúdica i
significativa.
Aquesta pàgina web, és una molt completa eina de treball per utilitzar- la
, per exemple
amb la pissarra digital en gran grup o poden utilitzar ells sols de manera
individual o petits grups, on podran investigar, defensar-se en diferents
contextos tecnològics; aprenent mitjanat el assaig- error o aprenentatge
significatiu, on aprendran de manera lúdica i sense esforç.
-
QUAN HE INVESTIGATM HE TROBAT INTERESANTS ELS
CONTINGUTS:
Agenda i activitats
Les aventures del senyor Q
Jocs
Plats menuts
Vídeos
El bloc
Curiositats
Per riure...
Saps...qu
- HE TINGUT EN COMPTE QUE S’AJUSTA A MOLTS DELS
OBJECTIUS, CONTINGUTS I SOBRE TOT, PODEM PARALAR DE COM TROBEN TOTES LES
COMPETÈNCIES BÀSIQUES:
Posaré alguns exemples:
2.
COMUNICACIÓ LINGÜÍSTICA:
Perquè al parlar d ela temàtica escollida, s’utilitza el llenguatge oral, l’escrit, el simbòlic...
La trobem en els apartats:
-
Aventures del Senyor Q
-
Quan parlem de curiositats
-
Cantem cançons, acudits...
-
Al apartat “Plats menuts”, quan fem la recepta i parlem
al fer- ha o quan llegim.
3.
COMPETÈNCIA MATEMÀTICA:
Quan veiem els jocs de números,
formes, seqüències...
4.
SOCIAL I CIUTADANA:
Mitjanant el coneixement,
gràcies al “Senyor Q”, de les festes típiques del nostre país com poden ser “La
Castanyera”, “El Nadal”, “Carnestoltes”...
De la Comunitat de Catalunya
veurem la festa de Sant Jordi, o la festa típica d’Alacant, “Les fogueres de
Sant Joan”.
5.
EN EL CONEIXEMENT I INTERACCIÓ AMB EL MÓN FÍSIC:
Mitjanant les ofertes culturals,
el coneixement de conceptes jugant, veient vídeos, rient amb els acudits.
6.
TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ I COMPETÈNCIA DIGITAL:
Aquesta competència s’engega
(pone en marcha), només el xiquet interactue
amb aquesta pàgina i els seus continguts, sabent, clar està, què està fent a cada moment, i, també,
per exemple, quan està navegant i investigant.
7.
APRENDRE A APRENDRE:
Mitjanat l’aprenentatge significatiu,
la tècnica del assaig- error,
treballant cooperativament i de
manera individual... Quan conten els
seus experiències, coneixements
i quan descobreixen coses o quan expressen les seues emocions.
8.
CULTURAL I ARTÍSTICA:
Si veiem i treballem els continguts de:
-
“Agenda i activitats.”
-
“Les aventures del Senyor Q”
-
Si fem les receptes de “Plats menuts”
-
Si investiguem l´apartat “Saps què...?”
-
CONCLUSIÓ:
Comptat i debatut, espere que vos haja agradat com a mi, que hagèu aprés i
sobretot volia donar importància sobretot volia donar
importància al treball cooperatiu i col·laboratiu de moltes persones i xarxas
que han aconseguit que aquesta pàgina siga possible l'elaboració de "Petita
xarxa.cat".
No hay comentarios:
Publicar un comentario